I pneumatici chinesi piglianu ritmu in i mercati d'oltremare

1

I pneumatici fatti in Cina sò accolti in u mondu sanu, cù l'esportazioni chì anu registratu un aumentu in i primi 11 mesi di questu annu.

Dati da l'Amministrazione Generale di e Dogane mostra chì l'esportazione di pneumatici di gomma hà righjuntu 8,51 milioni di tunnellate durante stu periodu, in crescita di 4,8 per centu annu à l'annu, è u valore di l'esportazione hà righjuntu 149,9 miliardi di yuan (20,54 miliardi $), marchendu un aumentu di 5 per centu annu - à l'annu.

L'espurtazioni crescente di pneumatici indicanu chì a cumpetitività di a Cina in questu settore hè megliu in u mercatu glubale, hà dettu Liu Kun, ricercatore di l'Istitutu di Ricerca Finanziali di l'Università di Jinan, cum'è citatu da Securities Daily.

A qualità di i prudutti di i pneumatici di a Cina cuntinueghja à migliurà cum'è a catena di fornitura di l'automobile di u paese hè stata cumpletata, è u vantaghju di u prezzu diventa più apparente, chì si traduce in i pneumatici domestici favuriti da un numeru crescente di cunsumatori internaziunali, hà dettu Liu.

L'innuvazione cuntinuu è u prugressu tecnologicu hè ancu un fattore impurtante in a prumuzione di a crescita di l'esportazione di l'industria di i pneumatici in Cina, hà aghjustatu Liu.

L'Europa, u Mediu Oriente è l'America di u Nordu sò i principali destinazioni d'esportazione per i pneumatici cinesi, è a crescente dumanda da queste regioni per via di i prudutti di pneumatici di a Cina hà un rapportu di alta qualità è costu-prestazione, hà dettu Zhu Zhiwei, analista di l'industria di pneumatici in l'industria. situ web Oilchem.net.

In Europa, l'inflazione hà purtatu à l'aumentu di i prezzi freti per i pneumatici di marca lucali; in ogni modu, pneumatici Chinese, cunnisciuti per u so altu rapportu costu-prestazioni, anu vintu nantu à u mercatu di cunsumatori stranieri, disse Zhu.

Ancu s'è i prudutti di pneumatici di a Cina anu guadagnatu ricunniscenza in più mercati d'oltremare, e so esportazioni anu sempre affruntate alcune sfide, cum'è investigazioni tariffarie è fluttuazioni di u prezzu di spedizione, hà dettu Liu. Per questi mutivi, un numeru crescente di pruduttori di pneumatici chinesi anu cuminciatu à stallà fabbriche oltremare, cumpresu in Pakistan, Messico, Serbia è Maroccu.

Inoltre, alcuni pruduttori di pneumatici chinesi sò stallati fabbriche in l'Asia sud-orientale, cunsiderendu chì a regione hè vicinu à e zoni naturali chì producenu gomma è ponu ancu evità e barriere cummerciale, disse Zhu.

A creazione di fabbriche oltremare pò aiutà l'imprese di pneumatici chinesi à implementà a so strategia di globalizazione; in ogni modu, cum'è l'investimentu multinaziunale, sti imprese anu ancu bisognu di cunsiderà a geopolitica, e lege è regulamenti lucali, a tecnulugia di produzzione è a gestione di a supply chain, disse Liu.


Tempu di Postu: 02-Jan-2025
Lasciate u vostru Messaghju