Pruduzzione annuale di 1,2 milioni di serie di pneumatici

Qingdao Wangyu Rubber Products Co., Ltd hà una capacità di pruduzzione annuale di 1,2 milioni di serie di posti di roti di gomma serie di prudutti è cumpletamenti di prughjettu di espansione a prutezzione di l'ambiente accettazione di u rapportu di monitoraghju publicatu.
Sicondu a Decisione di u Cunsigliu di Statu nantu à l'Amendamentu di i Regolamenti nantu à l'Amministrazione di Prutezzione Ambientale per a Cumpiimentu di Prughjetti di Custruzzione (Decretu di u Cunsigliu di Statu N ° 682).In quantu à u Ministeru di Prutezzione Ambientale "Annunziu nantu à a liberazione di"State Environmental Regulation Environmental Assessment (n ° 201714), u "Qingdao Wangyu Rubber Products Co., Ltd. pruduzzione annuale di 1,2 millioni di pneumatici di gomma di serie di prudutti di resistenza pulitica per custruisce u rapportu di monitoraghju di l'accettazione di l'accettazione di a prutezzione di l'ambienti di u cumpletu di u cantone di u cantone.
Nome di u prugettu: pruduzzione annuale di 1,2 milioni di pneumatici di gomma in serie di prughjetti di espansione di Qingdao Wang Yu Rubber Products Co.
Unità di custruzzione: capacità di produzzione annuale di 1,2 milioni di prughjetti di espansione è di rinnuvamentu di i prudutti di a serie di pneumatici di gomma
Cuntenutu di l'avvisu publicu: L'11 di ghjugnu di u 2019, l'unità di custruzzione Qingdao Wangyu Rubber Products Co., Ltd. hà urganizatu una riunione d'accettazione per a fine di l'ispezione di prutezzione ambientale di u prugettu cù una pruduzzione annuale di 1,2 milioni di pneumatici di gomma.U gruppu di travagliu di l'accettazione hè custituitu da l'unità di custruzzione (Qingdao Wangyu Rubber Products Co., Ltd.), l'unità di preparazione di u rapportu di monitoraghju d'accettazione (Qinglu Wangyu Rubber Products Co., Ltd.), l'unità di prova (Qingdao Zhongxu Testing & Inspection Co. , Ltd.) è esperti.Sicondu e lege è regulamenti naziunali pertinenti, u dipartimentu di appruvazioni di a cità hà cunsideratu chì a situazione di prutezzione di l'ambiente in u prucessu di produzzione di a cumpagnia hè coherente cù a situazione attuale, è appruva a produzzione.
Tempu di annunziu publicu: 12 di ghjugnu 2019 - 9 di lugliu 2019
Cunclusione di accettazione: U prucessu di implementazione cumpleta di u ghjornu di u prugettu, in cunfurmità cù i ducumenti di valutazione ambientale è i requisiti di appruvazioni chì sustenenu a custruzzione è l'adopzione di strutture di prevenzione è cuntrollu di a contaminazione è misure di prutezzione di l'ambiente, i contaminanti rispondenu à l'emissioni standard, per risponde à u ghjornu di u prugettu di custruzzione. cumpiimentu di cundizioni accettazione prutezzione di l 'ambienti, u prughjettu di custruzzione ghjornu cumpleta di accettazione prutezzione di l'ambiente qualificata.


Tempu di post: 28-jun-2022
Lasciate u vostru Messaghju